مخفیگاه‌های متهمان با رصد و تلاش پلیس شناسایی و ۶ سارق و مواد فروش شهرستان بهارستان در دو عملیات غافلگیرانه با حکم دادستانی دستگیر شدند که تاکنون به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.
کد خبر: ۱۳۹۸۲۰۹

به گزارش جام جم آنلاین، طرح تشدید برخورد با سارقان، زورگیران به عنف و مالخران در 6 شهرستان غرب استان تهران همزمان با سراسر کشور آغاز شد و در ادامه اجرای این طرح تیم پلیس آگاهی شهرستان بهارستان جهت دستگیری غافلگیرانه به محل اختفای متهمان اعزام شدند.

خبرنگار تسنیم در 3 مأموریت دستگیری، پلیس شهرستان بهارستان را همراهی و نسبت به تهیه گزارش از عملیات غافلگیرانه پلیسی اقدام کرد که در ادامه فیلم نحوه دستگیری متهمان در 2 مأموریت موفقیت‌آمیز را مشاهده می‌کنید.

سرهنگ محمدرضا علیزاده در حاشیه این دستگیری‌ها در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز طرح اقتدار و برخورد شدید با سارقان و مالخران اظهار داشت: در راستای مقابله جدی با اخلالگران امنیت عمومی در شهرستان بهارستان تیم‌های عملیات غافلگیرانه جهت دستگیری به محل اختفای سارقان و سودجویان اعزام شدند.

وی با تأکید بر اینکه متهمان تاکنون به 12 فقره سرقت اعتراف کردند افزود: در دو عملیات موفقیت‌آمیز در شهرستان بهارستان با حکم دادستانی 6 نفر از سارقان سابقه‌دار، مواد فروشان و ... به صورت غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بهارستان در ادامه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت شناسایی سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی و پلیس آگاهی قرار گرفت و مأموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی مخفیگاه خاطیان و سارقان را شناسایی کردند.

علیزاده در پایان با اشاره به اینکه در عملیات روز گذشته 2 پاتوق مواد مخدر جمع‌آوری شد خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

تعداد بازدید : 159
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها